annicaenglundsfanclub

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av AE stösta fan!! ♥ - 18 juni 2012 10:25

Haha det är lite kul att många tror att jag är den riktiga Annica Englund som va med i bigbrother 2012...

Men nu säger jag det en gång för alla

JAG ÄR INTE ANNICA ENGLUND SOM VA MED I ÅRETS BB, UTAN ETT AV HENNES MÅNGA FAN!!!!

jag hoppas nu att alla förstår det, det är jätte kul och få fråger och sånt men jag kan ju inte direkt svara på dom... men jag vill gärna ha fråger som jag kan svara på typ:  vad är det bästa med annica tycker du.

Jag kommer inte blogga på ett tag nu efter som det är midsommar snart... och idag blir det inga bilder tänkte bara informera om att jag nt är annica men antagligen ett av hennes yngsta fan...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, det är är annica englunds (BB-annica)
fanclub. Hon är min förebild ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt var BigBrother låt var bäst?? Förra årets eller årets?? Låtarna finns i inlägget: BB-låtar
 Förra årets
 Årets
 Inget av dom!
 Båda

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards