annicaenglundsfanclub

Alla inlägg under september 2012

Av AE stösta fan!! ♥ - 11 september 2012 02:37

Jag har varit bortrest alldeles nyss. Jag åkte till Grekland med familjen ♥

Så i taxfreen så kollade jag extra någa på parfymena vid chanel. Och hittade exakt det jag ville ha..det va på hemresan så jag hade inte tillräckligt med euro.

Vilken parfym va det då? Joo Annicas parfym!!

   

Annica köpte den för 700 kr. Den kostade 75 (73) euro, kommer inte ihåg om det va 75 eller 73

Och det enda jag kan säga är. Den luktar så himla underbart! Chanels parfymer så (vitt jag vet) brukar va ganska tunga och kanske inte passar min ålder. Men den här parfymen luktade så milt och så gott!

Och det va den här parfymen som Vobban och ??? tyckte luktade så gott (: ♥


Och för sista gången! Jag är INTE riktiga Annica Englund! Jag tycker endå att man borde fatta det eftersom jag inte skriver så mycket om mig utan jag skriver i mitt perspektiv av annica. Alltså med "Annicas" "hennes" o.s.v


Och som en exkra sak tänkte jag säga att jag har sett Lars i verkligheten ^^

Jag sa inte hej eller något.. jag vågade inte riktigt men jag gick 1 meter ifrån honom! På Arlanda 3/9 ♥ Den dagen kommer jag alltid att minnas!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, det är är annica englunds (BB-annica)
fanclub. Hon är min förebild ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt var BigBrother låt var bäst?? Förra årets eller årets?? Låtarna finns i inlägget: BB-låtar
 Förra årets
 Årets
 Inget av dom!
 Båda

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards