annicaenglundsfanclub

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av AE stösta fan!! ♥ - 15 juni 2012 15:40

Ni som läser annicas blogg vet säkert redan det här men

     



Det är ett inlägg från hennes blogg...

Kolla Anncelo ♥

 

Men marcelo så lite spänd ut på den bilden :o Men dom är endå jätte söta tillsammans

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

LÄNK-BYTE...

Tänkte länk byta med en annan fan club typ

www.onedirectionhearts.bloggplatsen.se


Om bloggen

Bloggen handlar om OneDirection. Det är mycket fakta om dom olika personena i "bandet"

Väldigt mycket blider och om man är ett fan av 1D så ska man apsolut kolla på bloggen!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kom gärna med förslag vad jag mer ska publicera i bloggen, typ klipp med annica från BigBrother elr jag ha en bildbomb med annica och marcelo eller bara på annica, säg lite va ni tycker skulle va kul att läsa om men det måste va: Annica, marcelo, anncelo eller BigBrother relaterat


Gissa vad jag har som bakgrundsbild på min dator??


Jooo... Den här bilden

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, det är är annica englunds (BB-annica)
fanclub. Hon är min förebild ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt var BigBrother låt var bäst?? Förra årets eller årets?? Låtarna finns i inlägget: BB-låtar
 Förra årets
 Årets
 Inget av dom!
 Båda

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards