annicaenglundsfanclub

Alla inlägg under juli 2012

Av AE stösta fan!! ♥ - 13 juli 2012 22:08

Jaaa jag funderar på att lägga ner bloggen, jag har nt riktigt tid med att driva den längre...

Jaa jag är ju fortfarande ett JÄTTE stort fan till anncelo och speciellt annica, jag har skickat mail till dom och allt... men ja jag har mer bloggar än bara den här och det bli helt enkelt för mycket för mig men kommer om jag slutat blogga på bloggen kommer jag nt ta bort bloggen utan den kommer finnas kvar så man kan läsa den...


Det va allt jag hade att säga och jag kommer med besked senare när jag har bestämt mig vad jag ska göra av bloggen... Om det är så att en "Läsare" som skulle vilja ta över den så kanske det oxå går vi får se hur det blir <3

   

Presentation


Heej, det är är annica englunds (BB-annica)
fanclub. Hon är min förebild ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt var BigBrother låt var bäst?? Förra årets eller årets?? Låtarna finns i inlägget: BB-låtar
 Förra årets
 Årets
 Inget av dom!
 Båda

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards