annicaenglundsfanclub

Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

Anncelo ♥

Av AE stösta fan!! ♥ - 8 juni 2012 17:55

Annica o Marcelo = Anncelo

     


Visst är dom gulliga ♥ En dag ska jag fan träffa dom elr iaf annica! det ska jag. Jag måste det, de är min högsta önskan ♥


Mer bilder på annica

   


Fortsättningen av intervjuen...

Hur vill du bli ihågkommen?
- Som den glada, spralliga och påhittiga tjejen, hon som aldrig sitter still!

Har du gjort något i ditt liv som du är stolt över?
- Jag har alltid haft en dröm om att starta en skönhetssalong sedan gick jag bara in på en salong och sa att jag var intresserade och frågade om jag kunde jobba där. Jag tar mig an saker som jag inte har provat på och har klarat mig till där jag är idag utan att ha någon grund.

Vad är du minst stolt över?
- Alla dumheter man gjorde när man var liten, det var inga farliga saker och idag kan man skratta åt det. En gång tog jag fågelungar från ett fågelbo, det är jag inte stolt över. Och att jag stoppade upp BH:n!

Hur ska du göra för att vinna?
- Vara mig själv, och göra det bästa av situationen. Jag kommer inte skapa intriger utan ha roligt med de andra.

Hur hanterar du konflikter?
- Jag hamnar väldigt sällan i konflikter, jag säger det jag tycker och tänker, men jag ger mig hellre än att det ska bli ett stort bråk av det. Jag försöker lösa det lugnt och reda ut det.

Vad gör dig glad?
- Godis!

Vad gör dig ledsen?
- När människor och djur blir dåligt behandlade. Och om någon snackar skit om folk som jag känner.

Säg något man inte kan tro om dig?
- Att jag kan spruta mjölk genom tårkanalen och jag kan göra masken! Och när jag spelade fotboll var jag bland i min årskull i Sverige.

Ditt mest pinsamma minne?
- Jag har gjort mycket pinsamt. När mitt ex mamma fyllde 40 år så drack vi lite hos henne och sedan skulle vi vidare. När vi kom hem igen senare spydde jag ner hans rum och tapete, jag förstörde hela hennes fest. Först när jag vaknade dagen efter fick jag veta vad som hänt.

Vilka typer av personer drar du dig till?
- Sådana som är trendiga och som är måna om sitt utseende. De ska också vara snälla och får mig att skratta.


fortsättning kommer nästa inlägg ^^.


Fakta: Annica (innan hon klev in i huset...)

Namn: Annica Englund
Ålder: 21 år
Bostadsort: Östersund
Yrke: Jobbar på skönhetssalong
Familj: Mamma, pappa och tre syskon. Stora syster, lillebror och lillasyster.
Civilstånd: Singel
Stjärntecken: Kräfta


Och det sista för idag... (Bigbrother.se)

 

// AE-fan club

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AE stösta fan!! ♥ - 11 september 2012 02:37


Jag har varit bortrest alldeles nyss. Jag åkte till Grekland med familjen ♥ Så i taxfreen så kollade jag extra någa på parfymena vid chanel. Och hittade exakt det jag ville ha..det va på hemresan så jag hade inte tillräckligt med euro. Vil...

Av AE stösta fan!! ♥ - 13 juli 2012 22:08

Jaaa jag funderar på att lägga ner bloggen, jag har nt riktigt tid med att driva den längre... Jaa jag är ju fortfarande ett JÄTTE stort fan till anncelo och speciellt annica, jag har skickat mail till dom och allt... men ja jag har mer bloggar än ...

Av AE stösta fan!! ♥ - 28 juni 2012 22:39

Länge sen jag uppdatera har haft lite fullt upp nu.. Eller ja typ har mest varit med familj och vänner sen har jag även börjat kolla på BB igen... Ska hinna se hela säsongen igen innan den 31 augusti och jag är på avsnitt 10/91 och har kollat i två d...

Av AE stösta fan!! ♥ - 18 juni 2012 10:25

Haha det är lite kul att många tror att jag är den riktiga Annica Englund som va med i bigbrother 2012... Men nu säger jag det en gång för alla JAG ÄR INTE ANNICA ENGLUND SOM VA MED I ÅRETS BB, UTAN ETT AV HENNES MÅNGA FAN!!!! jag hoppas nu at...

Presentation


Heej, det är är annica englunds (BB-annica)
fanclub. Hon är min förebild ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt var BigBrother låt var bäst?? Förra årets eller årets?? Låtarna finns i inlägget: BB-låtar
 Förra årets
 Årets
 Inget av dom!
 Båda

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards