annicaenglundsfanclub

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

BB-låtar

Av AE stösta fan!! ♥ - 6 juni 2012 11:10

Heej, Bloggen kommer inte bara handla om Annica men för det mesta ♥

Jag tänkte göra en omröstning om vilken BB-låt som är bäst, Förra årets eller årets...

Omröstningen är såklart i omröstningssplaten och jag visar låtarna i det här inlägget, jag har själv en favorit av dom här två men vilken får ni reda på sen...


Här kommer låtarna

Förra årets


Eller..?

Årets


Men nu tänkte jag visa en liten bit av en "intervju" med Annica..

Varför har du sökt till Big Brother?
- Jag är uppvuxen i en liten by utanför Östersund och där fanns inget att göra när man var liten, det enda man gjorde var att springa runt i kohagen och bli jagad av korna. Jag vill göra något galet och när Big Brother började så följde jag det och nu vill jag ta chansen att göra något riktigt galet.

Vad gör dig till en bra deltagare?
- Jag är en person som är duktig på att anpassa mig: jag kan säga ifrån, men jag läser av människor och sårar inte folk. Och så försöker jag alltid få folk att skratta, jag är som ett barn i sandlådan.

Vad gör du på din fritid?
- Jag har knappt någon fritid eftersom jag jobbar rätt mycket. Men när jag är ledig hänger jag med mina tjejkompisar, går på bio, ut och äter eller åker hem och hälsar på mina föräldrar.

Hur var du i skolan?
- Duktig och fick bra betyg. Jag har lätt för att lära mig, framför allt de praktiska ämnena. På gymnasiet var det lite svårare och jag nöjde mig med lägre betyg.

Vad har du för musiksmak?
- Jag lyssnar på radiomusik, pop och R'n'B.

Vem var din favorit i Big Brother 2011?
- Simon, han är en sådan person som alla tycker om, det finns inget ont i honom.


Jag fortsätter i nästa inlägg ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AE stösta fan!! ♥ - 11 september 2012 02:37


Jag har varit bortrest alldeles nyss. Jag åkte till Grekland med familjen ♥ Så i taxfreen så kollade jag extra någa på parfymena vid chanel. Och hittade exakt det jag ville ha..det va på hemresan så jag hade inte tillräckligt med euro. Vil...

Av AE stösta fan!! ♥ - 13 juli 2012 22:08

Jaaa jag funderar på att lägga ner bloggen, jag har nt riktigt tid med att driva den längre... Jaa jag är ju fortfarande ett JÄTTE stort fan till anncelo och speciellt annica, jag har skickat mail till dom och allt... men ja jag har mer bloggar än ...

Av AE stösta fan!! ♥ - 28 juni 2012 22:39

Länge sen jag uppdatera har haft lite fullt upp nu.. Eller ja typ har mest varit med familj och vänner sen har jag även börjat kolla på BB igen... Ska hinna se hela säsongen igen innan den 31 augusti och jag är på avsnitt 10/91 och har kollat i två d...

Av AE stösta fan!! ♥ - 18 juni 2012 10:25

Haha det är lite kul att många tror att jag är den riktiga Annica Englund som va med i bigbrother 2012... Men nu säger jag det en gång för alla JAG ÄR INTE ANNICA ENGLUND SOM VA MED I ÅRETS BB, UTAN ETT AV HENNES MÅNGA FAN!!!! jag hoppas nu at...

Presentation


Heej, det är är annica englunds (BB-annica)
fanclub. Hon är min förebild ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt var BigBrother låt var bäst?? Förra årets eller årets?? Låtarna finns i inlägget: BB-låtar
 Förra årets
 Årets
 Inget av dom!
 Båda

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards