annicaenglundsfanclub

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av AE stösta fan!! ♥ - 5 juni 2012 23:01

 Annica Englund är det bloggen kommer handla om ♥

Jag tycker att annica var det klart bästa i bigbrother 2012 och jag är glad att hon tog sig till final iaf :)

Det är är ju som en fan-club kan man ju kalla det... så om du vill vara med i fan-cluben och du är ett fan av annica själv så lämna en kommentar så är du med, tar bara med dom som verkligen visar att man är ett fan av henne.


Annica var bara bäst och skulle nästan kunna döda för att få prata med henne och få en bild tsm med henne ♥

Bilder på henne genom bb... ♥

   


Finalisterna ♥ Hanna J, Amandus o Annica (Annica kom 3a...)

 


När annica talar in sitt meddelande till finalen vilken nummer som är hennes  ^^-

 


Naaww Anncelo ♥

 


Bilder som jag tycker är jätte fina på henne ♥

     

Heejdå - AE FanClub ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej, det är är annica englunds (BB-annica)
fanclub. Hon är min förebild ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt var BigBrother låt var bäst?? Förra årets eller årets?? Låtarna finns i inlägget: BB-låtar
 Förra årets
 Årets
 Inget av dom!
 Båda

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards